עו"ד המייצג את שכני בנט: "נעשו עבירות על החוק"

אייל ראובן 2 Comment on עו"ד המייצג את שכני בנט: "נעשו עבירות על החוק"

ברקע חשיפת פרשת הבנייה הבעייתית בביתו הפרטי של בנט ברעננה, שוחח הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" עם עו"ד אוריאל חור ניזרי המייצג את השכנים של בנט בבית המשפט, שהסביר את הפרשה לפרטיה | ניזרי: "היו עבירות רבות על החוק, זה מעילה בכספי ציבור"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז שמונה נפתלי בנט לראשות הממשלה, הוא החליט לגור בביתו הפרטי ולא לעבור למעון הרשמי בירושלים. מאז שכניו של בנט סובלים סבל בלתי יתואר, בעקבות השיפוצים הרבים במקום, ובשל העובדה שהמעון הוגדר כרשמי בניגוד לחוק.

ע"וד אוריאל חור ניזרי המייצג את שכניו של בנט בבית המשפט, שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך", ותיאר את המצב בשטח, ואת ההשלכות המשפטיות של הפרשה. עורך הדין הסביר גם את העבירות על החוק שבוצעו במעון.

עורך הדין הסביר לרב בן לולו: "מה שקרה פה עם כל השיפוצים וההפיכה של הבית הפרטי למעון רשמי, זה שכלאו אנשים בתוך מבצר. בעתירה שהגשנו לבג"ץ, אמרו לנו שהבית מוגדר כמעון פרטי וזה לא יכול להיות נדון בבג"ץ, דבר שהתברר כשקר גמור" הסביר ניזרי.

"ההבדל בין מעון פרטי למעון רשמי" הסביר ניזרי: "הוא שבמעון פרטי מותר להציב בוטק'ה ושני שומרים, ובמעון רשמי אין הגבלה על כלום. אפשר להביא כמה שומרים שרוצים, ומשכירים דירות למאבטחים, וכל דבר שנמצא במעון רשמי של מדינת ישראל" אמר עורך הדין.

האזינו להסבר המלא של עורך הדין אוריאל חור ניזרי:



2 תגובות

מיין תגובות